Ärianalüüs – kellele ja miks
Välismaailmast infot otsides me ei oota, me Googeldame ja saame vastused kohe. Miks peaks ettevõttesisese olulise äriinfo saamiseks ootama aruandeid IT’lt või raamatupidamisest?
Qliki seostav, Business Discovery analüüsimudel annab otsustajatele igal tasandil ja igas valdkonnas võimaluse olla iseseisev juhtimisinfo töötlemisel ja andmetele tähenduse andmisel. Juhid ei pea ootama vastuseid, vaid saavad ise oma äriandmetega „mängida“ avastamaks seda, mida veel ei tea.
Kui teie probleemiks on tänaste aruannete paindumatus ja info kättesaamise kiirus, siis me saame Teid aidata
Numbritele tähenduse andmine:
- Ülevaade võtmenäitajatest: kõik ettevõtte jaoks olulised numbrid – müügikäibed, kliendid, tooted, kasum, kasv, kulutused jne. – on koos ühel töölaual ja silmale korraga haaratavad. Ainult nii saab tervikpildi ettevõttes toimuvast.
- Trendi- ja hälbeanalüüs: millised on muutused võrreldes eelmiste perioodide, teiste toodete, osakondade või piirkondadega, mis on täna teisiti kui eile? Üks muutuja ei pruugi midagi
öelda, kõiki olulisi trende koos analüüsides annab vastuse. - Seosed erinevate numbrite vahel: annavad vastuse küsimusele “mis juhtus” või “mis jäi juhtumata”. Miks käive ühes tootegrupis kasvab aeglasemalt kui teises, mida tehakse siin teisiti või jäetakse tegemata? Juhtumata jäänud sündmustes peitub tihti võti muutusteks.
- What if analüüsid: modelleeri tulevikku ja vaata, mis hakkab juhtuma, kui muudad ühte või teist parameetrit. Kui palju peaksid allahindlust tegema, et müüki tõsta või kui palju ja milliseid kulusid kärpima, et kasumit kergitada ja mida teha samal ajal hindadega? Töölaual numbritega mängida on ohutu, aga selle eest põnev.
Business Discovery tööriist on Qlik– imelihtne ja kasutajasõbralik ärianalüüsiplatvorm, mille abil saate anda oma numbritele tähenduse ja avastada uusi võimalusi.
Ärge raisake enda ega kolleegide ressurssi lõpututele aruannetele ja koosolekutele! Olge iseseisev, avastage uusi seoseid ja võimalusi, kontrollige ja planeerige oma äriprotsesse ise!